Jumaat, 16 April 2010

:: Aksi Isya ::

Salam semua.. dah lame saya x update blog santai saya ni, yelah sekarang ni saya dah ada 2 blog mcm orang ada 2 rumah.. Blog saya yang satu lagi 2 khas utk blog biz cupcake dan kek saya.. Yelah, x leh la nk campur aduk kan blog santai ngan blog kuih kan..
 Oklah, hari ni saya juz nak share koleksi gambar2 cute my little princess masa kecil2 dulu.. He!! saya mmg suka ambik gambar isya ni, mmg nak wat koleksi peribadi.. Penuh dah dinding kat umah 2 ngan gambar si comel saya ni..
So, layan je gambar ni.. Insyaallah, lain masa saya akan make entry yang lebih menarik..

::Si comel ::

Kat bawah ni sebenarnye gambar isya ngan kereta go-kart yang baru saya n my hubby belikan.. coz, kami dah janji klu dia baik demam  dan senang nak makan ubat, kami akn belikan "something special" utk dia.. so, bila dah baik demam my cute girl ni ape lagi tuntut la..Layan perbualan saya n isya..

saya: isya nak ape bila baik demam nanti:)
isya: mama boleh x belikan isya yang ni (dia tunjuk flyer giant ada gmbr kete)
saya: em!! isya nak kete ke, la kan kete isya dah ada..
isya: ma!!  kete yang ada 2 dah x muat la.. isya kan dah besar, kena ada kete besar mcm ni..
saya: Aduh!! pitam la mama, (saya mengeluh)
isya: Plez la ma.. blh kan..
saya: tengok la mcmane.. nnt ma tanye papa ye..
isya: isya rasa papa mesti belikan utk isya.. papa banyak duit!!!
saya: amboi!!! Pandai la awak.. (dia x tau kita ni nak cari duit nye lah susah)

Ha.. 2 la serba ringkas perbualan sy n isya.. saya n hubby g survey dlu kete ni kat kedai2 area S'ban..Em!! Memang lah berbaloi harga nye. .Kus semangat!!
Tapi dah janji kan, so.. Beli juga lah utk dia.. Suka sangat dia bila dapat kete 2.. Sampai kat umah pun x nak naik bilik coz cakap x puas nak main kete 2..

Ni kat area umah atuk mak..

posing manja anak mama!!

amboi.. tekan jgn x tekan pedal 2, nnt x leh jln plak..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...