Rabu, 11 Januari 2012

Demam Drama...

Hai.. Hari ni nak lari sikit entry ye.. selalu cite pasal holiday je, hari ni  aku nak cite tentang drama-drama
yang dah wat ramai penonton-penonton addict.. 
Mula-mula dulu x ikuti pun cite yang start petang-petang ni coz balik keje pun dh lambat..
Tapi sejak tengok slot akasia yang ditayangkan kat TV3 aku terus minat.. Nak tau cite ape yang membuat aku terus lekat kat tv lepas balik keje... 
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
Nora Elena.. 
Cite nilah yang wat aku ikuti slot akasia ni sampai habis.. Memang best la, especially pelakon2 
yang best.. 

Soffiya.. 

Epilog Syurga Cinta

Kasih Alia..
Layan walaupun waktu bulan pose.. 
Berbuka pose depan tv 2..

Tentang Dhia.. 
Cite ni memang best sangat coz jalan cite yang memang boleh wat
org geram dan sedih.. Geram ngan watak Ku Salmi, benci ngan watak Melly dan sedih ngan 
watak Dhia.. Memang layan la cite ni.. 
*Sume cite kat atas ni aku ngan my hubby layan tau, selalunya my hubby ni jenis 
malas nk ikuti cite2 berepisod ni, tapi dia pun dh ikut suka plak.. X nk g mane2 klu blk dr ofis, lps 
ambik my son kat umah my mom trs blik umah.. 

Continue....






Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...