Khamis, 5 Januari 2012

Good Bye 2011.. Welcome 2012...

Salam semua... hari ni barulah aku berkesempatan update blog aku ni.. Ape2 pun rasanye belum terlambat lagi nak wish happy new year 2012 and good bye 2011..
Tirai 2011 baru je berlalu, sekarang ni dah masuk tirai 2012. Sebenarnye new year hari tu aku and family g holiday ke Singapore.. X berkesempatan nk update blog ni.. Nak tau trip Singapore kena tunggu ye..

Harapan aku untuk tahun 2012 ni:
  • Nak g holiday (dah ada list)
  • Nak tambah pendapatan.. (make biz)
  • Nak sambung study
  • Nak tambah anak
  • Nak jadi seorang isteri yg solehah, ibu yg penyayang, anak yg taat dan pekerja yang komited pd kerja.. Insyaallah!!
  • Nak kumpul duit utk beli rumah yang lebih selesa atas nama aku sendiri.
  • Dapat mendekatkan diri dengan Allah dan tambahkan ibadah kepadanya.. AMIN











Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...