Khamis, 5 Januari 2012

Trip to JB

Salam semua..nak citer  holiday ke Singapore.. Trip kali ni nak jalan-jalan masuk Universal Studio Singapore (USS).. My daughter yang x sabar2 nk gi USS, lagi 2 ke 3 hari nak g dah siap2 packing barang2 dia.. Xcited benor dia!!!
Perjalanan kami bermula pagi Jumaat gerak terus ke JB.. Bermalam di Hotel 11@Century Johor Bahru selama 3 hari.. Hotel ni berdekatan dengan KSL City Mall yang baru kat JB.. Betul2 sebelah je ngan hotel yg kitaorg duduk ni.. Tapi aku x sempat pun nak jalan2 kat mall tu, xde masa langsung..
 

Bilik yg aku ambil..

Ni lah KSL City (pic dr bilik hotel)

Malam tu kitaorg g jalan-jalan sekitar Pasar Karat@Bazar JB di town JB.. Macam-macam ada kat pasar ni, name je Pasar Karat tapi x semua barangan yang dijual second hand.. Banyak brg baru dari yang second.. Ala-ala mcm uptown gitu.. 



Pengunjung memang ramai giler masa aku g tu.. yelah, esok nk tahun baru.. Aku g sini pun juz jln2 dh sampai kat JB ni nk gak tengok macamana rupe Pasar Karat ni.. Kalau nak tau kedudukan Pasar Karat ni mmg di tengah2 bandar JB, parking kete memang susah coz parking kete yang berbayar pun amat lah kecil dan terhad nak menampung jumlah pengunjung yang datang.. 

Aku makan kat area pasar tu je, macam2 mkanan gak yang ada kat situ.. Aku layan otak2 la, my hubby n my daughter mkn nasi lemak bungkus and my brother mkn nasi goreng ayam(x sedap) dia cakap lah.. hi!!! hi!!! Pastu terus gerak balik hotel sbb nk prepare utk g USS esok.. 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...